Vílí kouzla jsou tu pro vás!

21.10.2019 13:54

Nová voňavá barevná krásná knížka je na světě. Trvalo to asi rok uvažování a další rok přemýšlení a povídání a ujasňování. Na knižním festivalu v Ostravě jsme se na jaře domluvili s Peťkou Řehovou. Nastala osvědčená a příjemná spolupráce. Ilustrace jsou tentokrát ještě krásnější.

Mezitím jsem o nové knížce mluvila na seminářích pro učitele a knihovníky, taky s dětmi na pohádkových dílnách... O prázdninách jsem oslovila milé sponzory. Už nebyla cesta zpátky. Domluvili jsme se s naším grafikem Jakubem Klimešem a knížka začínala dostávat svou definitivní podobu.

Na konci prázdnin jsem domluvila termín v tiskárně.  Nastalo netrpělivé očekávání a nervy na pochodu. Ale věřila jsem Kubovi a tiskárně.

10. 10. dopoledne zastavilo před domem auto. Během chvilky jsme vyskládali a vynosili knížky domů. Ani jsem se s nimi nestačila pořádně poňuňat a vyrazili jsme za Kubou pro pohádkové sešity a na poštu koupit obálky. Jednu knížku jsem vzala s sebou na oměření velikosti. Na poště jsem potkala paní učitelku ze sousední vesnice, kde jsem byla na jaře na pohádkové dílně. Hned si tu knížku jako první koupila. U Lucky Musilové jsem si vyzvedla super kreativní sady na vysypávání barevným pískem od firmy Afes, které vytvořila přímo k naší knížce.

Doma jsme zabalili knížky, které už byly dávno objednané a zaplacené. Moc děkujeme za vaši důvěru a podporu.

Od té doby zažívám plno krásných chvilek, třeba včera setkání u koní se spolužáky z kurzu Rozvíjím svůj svět, kde jsem o knížce mluvila, až nakonec vznikla.

Těším se na pohádkové dílny s dětmi, na dva křty, jeden u nás a jeden 28. 11. v Praze na konferenci Dyskorunka, na vánoční trhy Kreativ jarmark na zámku v Litomyšli... A hlavně - zítra na oslavu s ilustrátorkou Peťou Řehovou v Olomouci. Sledujte Facebook Vílí kouzla, tam najdete všechny aktuality.

Objednávat si můžete na této stránce.