Vílí kouzla opět mezi dětmi

21.09.2021 09:23

Loňský a letošní rok zamíchala našimi plány protipandemická opatření, řada naplánovaných akcí s naší novou knihou Vílí kouzla byla přeložena a pak po té dlouhé době vyšuměla doztracena. Přesto se těšíme z krásných objednávek a milých reakcí: 

"U nás je to tak, že než dětem čtu, nebo dám knihu ke čtení, vždy si napřed kousek sama přečtu. A tentokrát jsem četla a četla, až jsem ji přečetla celou najednou. Vůbec jsem se od ní nemohla odtrhnout. Tak jsem s nadějí, že nové krátké a jasné pohádky zaujmou i syna, kterého, jak hezky píšete, „čtení bolí“, začala předčítat dětem. Po chvíli, když už jsem začala chraptět, tak syn čtení převzal a pohádku dočetl. Bez nucení a bez křiku. A jelikož pracuji s různými dětmi s odlišnostmi, i s jejich rodiči, budu ráda Vaše knihy dál doporučovat."

Na konci školního roku jsme měli dvě příjemné pohádkové dílny v Centru čtenářské gramotnosti v Praze spolu s docentkou Lenkou Krejčovou, naší milou odbornou lektorkou.

Začátek školního roku zahájily děti v Poličce zahradní slavností, na které byly prvňáčkům předány Vílí kouzla. To nás moc těší.

A znovu se rozjíždí Škola na zámku v Litomyšli a v kalendáři mám první termín!

Vznikají nové spolupráce - knížka putuje do organizace Děti patří domů...

Těšíme se na všechno, co přijde, a držíme vám i sobě palce, ať se život už vrací k normálu.